Zaff Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) Edit: Vafan! 13:00!? Redigerat 25 Juni 2008 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Edit: Vafan! 13:00!? Och vartfan fick du de ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Edit: Vafan! 13:00!? Och vartfan fick du de ifrån? Stog väll de på clienten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Svenstomp Jag hade nästan full blå imorse innan jag körde SM Library :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 26 Juni kl 04:48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Min dwarf paladin Kuddie =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Borttaget. Redigerat 26 Juni 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) s4 legs och gloves : ) Redigerat 27 Juni 2008 av Bluesteel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Min dwarf paladin Kuddie =) ett tips bara, ha inte bindat F om du inte har nått addon till targets target. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Min dwarf paladin Kuddie =) ett tips bara, ha inte bindat F om du inte har nått addon till targets target. Blizzard frames har också target of target oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Min dwarf paladin Kuddie =) ett tips bara, ha inte bindat F om du inte har nått addon till targets target. Blizzard frames har också target of target oO Hur menar du Hivee? asså Quinto menar nog att han inte ska ha F bindat till heal för det är Target of Target, så om han inte har en addon som gör så han byter till Target of Target fort så äre dåligt att ha F på en heal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Min dwarf paladin Kuddie =) ett tips bara, ha inte bindat F om du inte har nått addon till targets target. Blizzard frames har också target of target oO Hur menar du Hivee? asså Quinto menar nog att han inte ska ha F bindat till heal för det är Target of Target, så om han inte har en addon som gör så han byter till Target of Target fort så äre dåligt att ha F på en heal. Well, Jag bryr mig inte så mkt om Targets target, Så jag har heal på F och G. Tycker det blir lättare så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg