LMFAO Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 M'uru phase 2 : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 M'uru phase 2 : ) Tog ni han? alltså efter whipen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 nope ;/ typ svåraste bossen i tbc. tror vi tar han innom en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 nope ;/ typ svåraste bossen i tbc. tror vi tar han innom en veckaTänker ni satsa på Kil'Jaeden sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) http://i40.photobucket.com/albums/e221/xyniar/fakieboreantundrapng.png Ni ska se devilsauren när jag använder bestial wrath, han blir enorm ^^ ps, det gråa runt bilden är effekten av när man e i dimma i WOTLK, det ser rätt nice ut så jag tog bilden när jag var i dimma xD Redigerat 19 Augusti 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 http://i40.photobucket.com/albums/e221/xyniar/fakieboreantundrapng.png Ni ska se devilsauren när jag använder bestial wrath, han blir enorm ^^ ps, det gråa runt bilden är effekten av när man e i dimma i WOTLK, det ser rätt nice ut så jag tog bilden när jag var i dimma xD Sedan när kunde man tamea devilsaurs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 sedan man speccar BM i wrath of the lich king :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 sedan man speccar BM i wrath of the lich king :DJag måste skapa en hunter sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 nope ;/ typ svåraste bossen i tbc. tror vi tar han innom en veckaTänker ni satsa på Kil'Jaeden sen? y ofc ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 min mage i pvp gear =D får s4legs/wand när servern kommer upp =3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) http://i40.photobucket.com/albums/e221/xyniar/fakieboreantundrapng.png Ni ska se devilsauren när jag använder bestial wrath, han blir enorm ^^ ps, det gråa runt bilden är effekten av när man e i dimma i WOTLK, det ser rätt nice ut så jag tog bilden när jag var i dimma xD släpp in mig i beta 8'( döp Devilsauren till Davis, eller Frank. Ju mer opassande desto bättre Redigerat 20 Augusti 2008 av fishmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 nope ;/ typ svåraste bossen i tbc. tror vi tar han innom en vecka Tänker ni satsa på Kil'Jaeden sen? y ofc ; ) Då får jag väl ta och önska er lycka till ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg