Blitzcat Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 ett fett stort JA när jag såg den i KT.' sorry för dubbeln <3 Haft den på min rogue ett tag för att ingen annan i raiden ville ha den ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 ett fett stort JA när jag såg den i KT.' sorry för dubbeln <3 Haft den på min rogue ett tag för att ingen annan i raiden ville ha den ;p Kan bero på att ni kör utan hunter. >_> (det är end-game atm för hunters så. tada) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 ett fett stort JA när jag såg den i KT.' sorry för dubbeln <3 Haft den på min rogue ett tag för att ingen annan i raiden ville ha den ;p Lol, vafan? Det är den bästa range wep för melees också ingame ;) Om ingen ville ha den börjar man ju undra.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 ett fett stort JA när jag såg den i KT.' sorry för dubbeln <3 Haft den på min rogue ett tag för att ingen annan i raiden ville ha den ;p Kan bero på att ni kör utan hunter. >_> (det är end-game atm för hunters så. tada) Eller så kan det bero på att den droppas typ 90% av gångerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 ett fett stort JA när jag såg den i KT.' sorry för dubbeln <3 Haft den på min rogue ett tag för att ingen annan i raiden ville ha den ;p Kan bero på att ni kör utan hunter. >_> (det är end-game atm för hunters så. tada) Eller så kan det bero på att den droppas typ 90% av gångerna 10% av gångerna för mig och min kompis iof. men okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 ett fett stort JA när jag såg den i KT.' sorry för dubbeln <3 Haft den på min rogue ett tag för att ingen annan i raiden ville ha den ;p Kan bero på att ni kör utan hunter. >_> (det är end-game atm för hunters så. tada) Eller så kan det bero på att den droppas typ 90% av gångerna 10% av gångerna för mig och min kompis iof. men okej. Det är helt random, har droppats t.ex för mig ca 2/5 ggr, men fortfarande bästa stats range wep med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 im the naked chickenslayer! http://img10.imageshack.us/img10/1333/wowscrnshot040909202319.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 im the naked chickenslayer! http://img10.imageshack.us/img10/1333/wowscrnshot040909202319.jpg Hootie ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Citera inte inläggen om ni svarar på dem precis över er, det ser bara fulare och tar upp mer plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Okej ledsen. Kan visa min mage på lvl 70 som ja levlar smått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Yarr 4/5 Valorous med frost adroited gloves. Calamity's Grasp, Envoy of Mortality.. ja, ni får ta en titt själva. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...le&n=Licali Edit: Kan hända att jag har PvP-grejer på mig, dvs thrown och trinket. Redigerat 9 April 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Är det Kel´Thuzads fist? Härligt gear iaf! ;) Redigerat 9 April 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg