zkAro Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) de va ett j*vla liv på min mage då ;DHur får du texten på chatten och all annan text att bli snyggare? är det ett addon eller någon inställning? Redigerat 10 April 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) typ 64om jag inte minns fel c: nja inte addon va så när jag installera hehe :) säkert ngt i inställningarna Redigerat 10 April 2009 av Mickeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 typ 64om jag inte minns fel c: nja inte addon va så när jag installera hehe :) säkert ngt i inställningarna Okej, gogo levla då till 80 me magen! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 aldrig gankar me roguen atm helkul e för lat för att lvla :DXD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 typ 64om jag inte minns fel c: nja inte addon va så när jag installera hehe :) säkert ngt i inställningarna ok, hittar inte inställningen.. Om det inte är Texture Filtering inne på Video settings, kolla hur hög/låg du har där, för din text e mycket snyggare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 typ 64om jag inte minns fel c: nja inte addon va så när jag installera hehe :) säkert ngt i inställningarna ok, hittar inte inställningen.. Om det inte är Texture Filtering inne på Video settings, kolla hur hög/låg du har där, för din text e mycket snyggare :P Det är en stor skillnad mellan text och texturer... Texture Filtering gör så att saker som är långt borta visas i högre upplösning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) sådär ja. Redigerat 11 April 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) typ 64om jag inte minns fel c: nja inte addon va så när jag installera hehe :) säkert ngt i inställningarna ok, hittar inte inställningen.. Om det inte är Texture Filtering inne på Video settings, kolla hur hög/låg du har där, för din text e mycket snyggare :P Kan vara någon ändrig i den general-chat grejen kan man ju ändra Storlek osv på texten... kör ju som ni ser på rätt stor text ser inte vad det står annars emo syn på ena ögat o palla glasögon/linser ;D Edit: Bild+Sötaste poseN Redigerat 11 April 2009 av Mickeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 typ 64om jag inte minns fel c: nja inte addon va så när jag installera hehe :) säkert ngt i inställningarna ok, hittar inte inställningen.. Om det inte är Texture Filtering inne på Video settings, kolla hur hög/låg du har där, för din text e mycket snyggare :P Kan vara någon ändrig i den general-chat grejen kan man ju ändra Storlek osv på texten... kör ju som ni ser på rätt stor text ser inte vad det står annars emo syn på ena ögat o palla glasögon/linser ;D Edit: Bild+Sötaste poseN Kan också bero på upplösningen man kör på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 http://img14.imageshack.us/img14/7963/wowscrnshot122508013010.jpg long time ago Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Från idag, slå den dps'n utan uberbuffs och få en godis http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_041209_002308.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Från idag, slå den dps'n utan uberbuffs och få en godis http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_041209_002308.jpg dks r 2 op in pve m8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg