Rullis Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Fick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Fick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D) Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Fick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D) Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P Nja, DPS i recount fungerar inte riktigt så, man kan ha 9k dps en fem sekunder men om du har haft 4000 resten av raiden ökas den bara med några hundra, det är en sammanställning av all DPS du har haft sen du rensade den senast (om du inte väljer för en speciell fight) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Fick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D) Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P Hehe nopp. Steelbreaker dog ju där och rune of power försvann. Men höll uppe 5.9k-6k hela fighten =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 algalon downad i fredags av ensidia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Min 77 hunter, ska försöka ta 80 på onsdag eller på torsdag :) minnwow.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Spelar du på aggramar ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 (redigerat) algalon downad i fredags av ensidia Soz, kunde inte stå emot. Redigerat 8 Juni 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Odl pic is odl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Spelar du på aggramar ? :oJag? Nej jag spelar på Outland pvp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Odl pic is odlYou made my day. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Spelar du på aggramar ? :oJag? Nej jag spelar på Outland pvp. Aha , finns ett liknande guild på min server :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg