Dezen Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Det har inget med internet att fungera och det e inte tngentbordet det är datorn.. Quaked, vad ska man ändra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 nae, tänkte inte riktigt ^^... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 där bara ser man vilka som man ska kunna göra ^^ <-- Kan göra dem enskilt =Z Jag vill kunna skriva uber lite coolt :'( E de ingen som kan hjälpa mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 ööö no ja använd teckentabbelen och kopiera in dom ganska jobigt men det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Men, dah, ska jag sitt aoch kopiera in det när jag skriver franska grejer! HJÄÄLP! Det orkar man jue inte.. Nån som kan lösa det 4 ever? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 du skulle inte tatt franska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 jag vet, men ganska skönt å slippa tyskan de e en som slår alla i huvet hela tiden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 jag vet, men ganska skönt å slippa tyskan de e en som slår alla i huvet hela tiden ^^ Menar du så här über..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 aa, men jag lan inte få dit prickarna, va på lancafe innan ida, och då gick de ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag förstod inte riktigt om du använde FireFox eller Internet Explorer. Men jag använder Internet Explorer, och då kan du titta under rullgardinen Visa (Typ längst upp till vänster). Och sen flika vidare på Kodning, där använder jag Västereuropeisk (ISO) och med vissa kodningar fungerar det nog inte. Varför du kanske har ändrat kodning vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Kan det vara det? Ska testa det.. Tack! edit: Hjälpte inte.. Redigerat 19 April 2006 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 testa trycka ''alt'' och ''shift'' sammtidigt ganska snabbt så kanske det går så har hänt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.