Gäst QuikSilver Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 orka skaffa mIRC för att sitta och göra ingenting, händer aldrig nått i den där chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Det händer ganska mycket, stanna kvar ett tag bara. Redigerat 17 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag har också broblem med chatten nar jag försöker komma inn så kommer denn hela vägen till att den ska connekta på chatten då säger den unaber to connect to server. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det där problemet med att chatten inte funkar första gångnen är att Java ska hinna startas upp innan. När ni trycker på "Starta Chatten" så vänta kanske max 1 minut till det kommer upp en javaskyllt där det står om du vill köra JPilot (Chattklienten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Fungerar inte endån för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det händer ganska mycket, stanna kvar ett tag bara. orka sitta i en timme, sen kanske det är någon som skriver "hallå" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Sen när den gråa rutan har kommit blir datorn cp, och man måste stänga av :s Ska testa att vänta en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det händer ganska mycket, stanna kvar ett tag bara. Det verkar nästan som om du aldrig varit inne i chatten förr, kom in på kvällarna då, jag lovar att det är väldigt livat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det är störande ibland när chatten blir cp när man loggar in och man måste stänga av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Måste vara nått fel med din Java... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Inget fel med den, du! Jag testade att hålla det på medan jag var i skolan, men när jag kom tillbaka stod det bara: Fel med fuska.se Chatten/chatt(nåt sådant) och måste avslutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Det händer ganska mycket, stanna kvar ett tag bara. Men jag kanske har ett liv också istället för att sitta inne på en chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.