Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Internet, spela tv-spel och dator spel, kolla på film, lyssna på musik och vara med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Anime/manga, tv-spel och lyssnar en hel del på musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 skateboard,musik,tv-spel,tennis,piano,breakdans mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Pokémon, Djur och att rita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Jag gillar fotboll, innebandy, data, tv-spel mm. Men spelar inte i något lag. ;) ( Då menar jag sport ! ) Redigerat 23 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Att flörta? :o Att få tjejerna o le, de e Skåningens kall det. Skåningarnas :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Skateboard, musik, brukar charma tjejer, fotboll, hockey, pingis. På senare tid har jag märkt att jag gör sällan misstag, därför är jag trovärdig när det gäller att göra saker. Kanske inte så bra på att vara lugn, jag är nästan alltid uppspelt och glad/mallig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 judo,dator,tv spel, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 FOTBOLL!!Sitta vid datorn å spela diverse spel så som CS,BiA,XIII,Boiling Point å FM 06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Of course paint, Star Wars å data spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Fotboll, Lira GC. Klara ut super mario bros. på NES under 15 min. Finns väl mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.