razziel93 Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 kirby har också stora bokstäver sen så dom gubabrna som fins på ssbm e skarpa med dom som inte fins e hellt suddiga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 I så fall, tänk att köra 8 st på Final Distination. Lite trångt det skulle bli! :D a. och att alla är iceklimbers(hur det nu savas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag har en som är väldigt bra fake , men varför är denna på gameboy? detta är ju ett gamecube spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 den bilden va uppe i trådar för ett tag sedan också...men det e lika kul varje gång att kolla på den.... man drömmer om ett spel som blir så..HAAH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det verkar vara nån som haft i photoshop eller nåt annat program. Visserligen tycker jag att bilden är ofullständig. Jag saknar Ness kompisar: Paula, Jeff och Poo. Jag saknar också Zero, Sigma, Doctor Wily. Dessutom borde väl det finnas med gubbar från Final Fantasy-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Cool bild... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Häftig :D Tänk om man kunde vara Batman :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Sett den förut ;) Lite fel på den, tex det står inställt på 5 st Human mm och det finns bara två händer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Sheik är alltid felstavat på fejkbilder. Shiek står det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag vill vara Molly Mus. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) :rambo: roligt men den bilden e ju såå dåligt omgjord typ den sämsta bilden jag har sett Redigerat 22 April 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det är inte direkt meningen att folk ska tro att den är sann. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg