Hajen Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 Jag vet att jag skrivit detta i en annan tråd men jag måste ha riktiga svar denna gång och mycket hjälp... Så här kommer frågan igen: Jag har haft CS source ett bra tag nu och helt plötsligt så kan jag inte få upp en enda server på serverlistorna. Felet har varat rätt länge om den meningen har till nytta och hjälp för er. Jag har provat att ominstalera det men utan resultat. Det hjälper inte om jag ändrar "serverfilter". Vad ska jag göra?
Gäst BondaKransDans Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 Jag vet att jag skrivit detta i en annan tråd men jag måste ha riktiga svar denna gång och mycket hjälp... Så här kommer frågan igen: Jag har haft CS source ett bra tag nu och helt plötsligt så kan jag inte få upp en enda server på serverlistorna. Felet har varat rätt länge om den meningen har till nytta och hjälp för er. Jag har provat att ominstalera det men utan resultat. Det hjälper inte om jag ändrar "serverfilter". Vad ska jag göra? Du kan hällre starta om steam (ta bort och installera om!) eller bara ta bort counter:source.gfc och mapp i steamapps
kkthxbye Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 Har du provat att öppna brandväggen ? då kanske det funkar ..
Hajen Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Skrivet 22 April 2006 (redigerat) Hmmm...Alla bra portar för CS och HL2 är öppna för mig så det kan inte ha något med brandväggen att göra (konfiguerade den nyss utan resultat). Men ominstallera steam säger du? Det är en utväg som jag inte prövat. _________________________________________________________ har ominstallerat allt som har med steam och göra nu, det gav inga resultat :( Fler tips uppskattas. Redigerat 22 April 2006 av Hajen
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Du kanske har fuskat och blivit avständ från din steam acc någro dagar så har hänt för mig man kan inte joina en enda server dwet står bara ''error cant luch Counter strike'' ja var permament bannad på min förra steam acc :D grät men nu har jag ju en ny ^^
Hajen Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2006 hehe, Det finns något i det du säger _0017_. Jag skuter ju "lite" skillat med nighthawk-pistolen (90% chans för headshot när jag använder den). Så jag skuter headshot nästan hela tiden. Men jag har aldrig fuskat, vissa tror att jag fuskar när jag springer omkring med en nighthawk och skuter headshot. om det är orsaken så universum konstigt (eller...det är det ju egentligen). Men i alla fall jag har haft problemet ett bra tag som sagt. Det är sorgligt om orsaken är att jag har blivit bannad för aimbothack. :(
Desu Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 mmm. det är verkligen orättvist att bli bannad för om man gör typ 4 headshots på raken med skiklighet eller tur. EDIT: jag vart bannad från min favo server av en störd admin på servern i 2 månader bara för att jag lykades med 3 headshots på raken. Men som tur var rapoterade jag till han som ägde servern och dom unbanna mig och tog adminen som bannade mig. dom tog hans admin- rättigheter och sen perm bannade dom han. :D
Justusett Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Jag blev perm bannad från en serven innan jag äns kom in -_-' Vafn? Redigerat 2 Maj 2006 av FragMention
Hajen Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) Det är verkligen sorligt. Ingen som har några tips om hur jag ska bära mig åt? Redigerat 14 Maj 2006 av Hajen
PurePwnage Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Det är verkligen sorligt. Ingen som har några tips om hur jag ska bära mig åt? ... Va dålig? :P Jag hatar alla såna servrar. Bara för att jag får God-Like på en noob-server betyder inte att man behöver hacka.
Rekommendera inlägg