Link the legend Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag gillar mr. smite och sneed i dm... sneed e rolig när han faller ner från sin maskin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Gillar ZG bossar något sätt roligare änn MC och AQ (inte gjort BWL). Har ju inte gjort alla bossar i spelet har ett fåtal kvar men av dom jag gjort är Jeklik klart roligast eftersom jag e hunter och behövde bara spamma viper sting :lol: gillar inte när man har för mycket att göra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 onyxia e lätt roligast den säger så fula ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Kan nån säga en boss i AQ20 eller vad den heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Nefarian, lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 drakki är riktig jobbig när han gör så man brinner, drakki är en riktig smärta om man är MT, men roligaste bossen är nog.... äh f*n vet inte =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 VanCleef typ den enda jag gjort (hela dm har min kompis gjort men van cleef e roligast där) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Vettefan.. Nefarian? >_< Dock så är General Rajaxx fighten ganska rolig, men lång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Shadowhuntern i LBRS, Hon droppar ju SC gloves xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) Eye of C'thun kanske? Sista bossen i The Temple of Ahn'Qiraj. Har du dödad C'thun? Han e typ grym som F*n men han e typ svåraste bossen i spelet enligt alla på thottbot (och så har man bara lyckats döda honom ett fåtal gånger) och Horde var först med att döda honom yippy Redigerat 11 Maj 2006 av Dark real Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag tycker Herod bossen i SM. Roligt att tanka commandern medan folk dödar priesten i SM cath. Hatar när herod i SM armory gör whirlwind -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg