Hoppa till innehåll

Super Size Me.


lundquist

Rekommendera inlägg

  • Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

okej. "men MAN kommer inte må bättre om MAN äter ännu mer."

 

Inte fysiskt men mentalt. De som har sockerberoende mår bättre mentalt av äta sockrik mat om de inte får äta den på ett tag blir de griniga. Samma sak gäller när rökare inte kan röka på flera dagar etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Men alltså Mcdonalds menyerna i USA är så billigt så dem borde höja lite extra. Alltså en gång så var jag där så såg jag en kvinna med 4stora color. Alltså 1 liten cola där är som största colan här i Sverige. Och dem stora där är extrema.

 

Hon hade 3stora color, 5pommesfrites, några bigmac. Alltså det är pågrund av att det är så billigt där med maten. Som tur är det lite dyrare här i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Amerikanare vet6 inte hur man motionerar, dom tycker svenskarna är knäppa som cyklar till jobbet m.m.

 

Det var några utlänningar som skulle hämta sitt barn efter min friidrotts träning så stod dom ivägen med bilen när vi skulle åka ut. när barnet kom hoppade han in och dom backade ivägen för alla som skulle köra ut och sen körde dom 10 meter! till campingen och hoppade ur

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En i min förra klass blev skjutsad till skolan när han bodde 100 meter ifrån den.

 

Det har väl en betydelse då, att han har problem med fetma..??

Att gå ner i vikt är nästan lika svårt att sluta röka/snusa.

Fast när man väl har kommit på metoden så går det som en "dans".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alltså Mcdonalds menyerna i USA är så billigt så dem borde höja lite extra. Alltså en gång så var jag där så såg jag en kvinna med 4stora color. Alltså 1 liten cola där är som största colan här i Sverige. Och dem stora där är extrema.

 

Hon hade 3stora color, 5pommesfrites, några bigmac. Alltså det är pågrund av att det är så billigt där med maten. Som tur är det lite dyrare här i Sverige.

 

Sägs även att bland annat hamburgarna ska vara större där också. Och så har de ju SuperSize också, XXL storlek typ, den finns verkligen inte här i Sverige.

 

 

Sedan när det gäller att gå ner i vikt så tror jag att det handlar mycket om vilja. VIll man inte så går det inte. Men vill man verkligen och är övertygad om att det går så kan det gå hur bra som helst. Även om det nu inte behöver gå hur bra som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...