wilmerx.tk Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jackass finns nu ute på hemsidan. Själva filmen släpps 28:e och trailer kommer snart upp. Ha det bra! Ska :zzz: snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vart är hemsidan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 http://www.tijackass.2u.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Kul att det kommer att komma en ny Jackass film. Jackass gänget är bara för härliga och roliga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Dock så är detta inte det riktigt Jackass gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Vad är det för några då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Det är några ungdomar/barn som är Jackassgänget tydligen om man ska döma efter hemsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 fyfan, det är ju bara ett gäng fettosar som leker jackass. woff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Vi gör Jackass. Det är skit bra film vi kluddrat ihop så jag garanterar att ni måste se den. Kontakta mig om ni vill se en trailer :D fyfan, det är ju bara ett gäng fettosar som leker jackass. woff. Ha, ha! Dem är kanske lite kraftiga men det är inte jag. Jag är också med. Men asså den är hur grym som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 wannabe jackass filmer kan bara bli en sak dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 wannabe jackass filmer kan bara bli en sak dåliga. Det kallas MES-JACKASS fast det är KUL.... Du har ju inte ens sätt så vad klagar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 vad roligt att du har kul då men jag får säga vad jag vill (nästan) och kritisera wannabe jackass filmer om jag vill så tig nu din vikingabonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.