Hoppa till innehåll

Särskrivning!


Gäst newnameguy

Rekommendera inlägg

- Nu blev det plötsligt lite obehagligt, det här.

Legolas kände en oemotståndlig lust att suga av Gammaldalf. Så han böjde sig ner och... Slurp! Slurp!

- Nä, fy fasiken! Sa Gammaldalf. Jag har precist tappat en testikel och blir nu slickad på pungen av Mr. Lego. Inte roligt! Bläh!

Samtidigt fick Legolas en stor hårtuss från Gammaldalfs kön i halsen och kvävde sig halvt fördärvad. Plötsligt öppnades en dörr och Dolly Parton tittade ut med sug i blicken. Hon sa ...

Redigerat av Jayzmo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjena grabbar vill ni ta mejj där bake eller där fram??

-nä vi har inte tid med gamla tanter. sa gammaldalf argt

- nä just det men däremot om du hade varit kille hade jag kunnat gjöra det. sa legolas besviket.

Då drog dolly parton av sig alla sina kläder och då visade det sig att hon egentligen var en.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...ung sexig brud i 20-års åldern. Hon slet av sig Dolly Parton-masken och stirrade upphetsat på Gammaldaf, som var skitkåt.

Tjejen närmade sig långsamt Gammaldalf, samtidigt som hon började klä av sig. Hon tänkte precis ta av sig behån när en stor fet grizzlybjörn anföll henne bakifrån.

-Aaaargghh!! Tjejen blev slaktad. Björnen rev och bet henne så att inhälvorna flög upp i luften.

-Rätt åt henne, sa Legolas. Att försöka förföra nån av det motsatta könet sådär. Det e ju f*n sjukt äckligt. Jag menar, vem vill ha tjejer egentligen?

- Jag vill.

Den som hade talat stod skymd bland skuggorna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och det var inte mindre än självaste Fredrik Reinfeldt. Gandalf stod som förskräckt medans Legolas var genast framme och dräglade. Men efter en stund kommer också Göran Persson in. Å på sig har en trikåer och på bröstet står det "SG". Då utbrister Frodo, DET ÄR SUPER-GÖRAN. Då hoppar Fredrik Reinfeldt fram...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Legolas gick fram till görans arsle och ville pilla lite

då såg han att atombomben var ivägen han drog ut den och kasta ut den genom ett fönster han pilla in fingret men drog genast ut det igen göran hade röv-monster ... Tusentals , Legolas börja smått grina och sa: jag vill inte Dejta snubbar med fler röv monster än jag han kastade ut göran genom fönstret också. Eftersom göran är så tung han han ikapp atombomben som Legolas tidigare hade kastat ut göran tog den och la av en fis atom bomben flög iväg upp på himlen och smällde.

Aragon och lego började att...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... la en böt unken fjärt i sina redan nersmutsade kalsingar. Vilket inte tillförde ett enda värdelöst skit till historien (eller jo, det var väl just det det gjorde egentligen).

Men hursomhelst, stod Harry Potter uppe vid fönstergaveln på astronomitornet och blickade ut över Hogwarts skolområde. Han stod där, helt j*vla deprimerad, för att Hermione hade vägrat att ha en triangel med honom och Ron. Så nu tänkte han i stor sorg ta sitt liv. Han gjorde sig beredd på att hoppa.

- 1 ... 2 ... ... nä fy f*n, jag skiter i det här, sa Harry och klättrade ner för fönsterbläcket och satte sig i en fåtölj. Han slumrade till. Plötsligt började han drömma en sexdröm om Hermione där de prövade olika erotiska ställningar. Men sen kom Ron in ibilden också. Ron tog över allt mer, och snart var det bara han och Harry kvar i drömmen. Harry försökte i förtvivlan vakna upp, men det gick inte eftersom ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...