Justusett Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Är du bra då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag har liret i 9 månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RecCe Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 har lirat sen jul och är bäst med awp FFS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Jag har inga awp skills alls... Tips påre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Har lirat CS i ca 2 månader. Alla säger att dem är bättre med tex AK-47'an än med colten (Colt M4A1?) Men är dem inte i stort sett samma, bara annat utseende? Vad är skillnaden isåfall? Btw äger jag med "Clarion". Den är så skön på långa avstånd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Ja de e den... Colt (m4al) är inte likadan som ak47... Ak mer kraft(stegrar mer, ingen bra spray vapen) Colt mindra kraft (Stegrar mer, spraya bättre) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Har lirat CS i ca 2 månader. Alla säger att dem är bättre med tex AK-47'an än med colten (Colt M4A1?) Men är dem inte i stort sett samma, bara annat utseende? Vad är skillnaden isåfall? Btw äger jag med "Clarion". Den är så skön på långa avstånd Ak är starkare men har en "större" rekyl. Alltså vapnet går upp mer och rekylen är svårare att hantera. Colt är lite svagare men rekylen är inte lika "stor" så man kan få alla skottt att gå rakt mycket lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Ehn, sa jag inte de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 JAr har spelat cirka 3 år och jag är på medel - high skilled.. Det bror på om jag är dels på humör och koncentrerar mig. när jag e koncentrerad och seriös så e jag skillad. Fast aimet måste sitta också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag har kör cs i 5år jag e en av världens bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 en av världens bästa,du e bara 11 år <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 HAHAHAHAHAH Skämtar du lr? lol du kanske har spelat i 5 år, men en av världens bästa? YEAH RIGHT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg