_Zeem_ Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Tjenare! Nu är det dags för fuska.se Mariokart Wifi tournament! Ni anmäler er genom att skriva att ni vill vara med. Skriv eran friend code här eller PM:a den till mig. När jag fått din anmälan skriver jag upp dig på "turnerings-blocket", som finns här: http://www.geocities.com/nintendo64emulator/fuska_wifi_tournement.jpg Redigerat 13 Maj 2006 av _Zeem_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Jag är med! Vi får låna Viktors ds, då mitt har gått sönder. Redigerat 13 Maj 2006 av Zeem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_mange Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 jag vill vara med, men det e min lillebrors nick ( jm2k ) friendcoden är 433856 858896 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 jag vill vara med men min wifi är pajj... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag skaköpa en ska vara med senare när jag fått den jag menar nintendo wifi usb connector! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag är med på ett villkor. Att jag får reda på dag, tid osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Försökte göra en turnering förut men det var bara några som anmälde sig så det vart inget av den. Hoppas fler har Mario Kart DS och fungerande wi-fi nu, och att fler anmäler sig nu. Självklart är jag med, friend code i signaturen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 vad roligt det ska bli när jag skaffat wifi usb connector :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Vi behöver fler som anmäler! Redigerat 13 Maj 2006 av Zeem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 jag ska inte vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) Jag kan vara med, men hur får man reda på sin code? Och jag fick mitt DS nyligen, det här WiFi, är det nåt man måste köpa, eller är det inbyggt? Har läst manualen hur många gånger som helst, fattar inte :P Redigerat 13 Maj 2006 av Tox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zeem_ Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag kan vara med, men hur får man reda på sin code? Du startar mario kart. Sedan Nintendo WFC, Friend code, Confirm friend code. Nu står din friend code på övre skärmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg