sp3tan Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 när kommer the legend of zelda phantom hourglas ut igentligen?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag vet inte, men i år iallafall..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 det stog iallafall att det kommer nästa år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 www.nintendo.se och sedan vidare till nyheter så ser man... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) aldrig nästa år du! in då i www.tloz.inc.se de e fusk då men de e också alla zelda spel där! Redigerat 27 April 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 altså hur kan man spela zelda jag tror det kommer nån gång i 2007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Trailern till spelet: http://mojs.reklam/~aleen/ZeldaDS.mov Det kommer ut i år, kanske nästa år om det blir förseningar. Redigerat 1 Maj 2006 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 zelda är lite småsegt men bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 vem tror att grafiken kommer bli bra da för på andra zeld spel är det dålig grafik <_< :angry: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 http://www.nintendo-europe.com/NOE/en/GB/p...d.video&index=1 vem tror att grafiken kommer bli bra da för på andra zeld spel är det dålig grafik <_< :angry: :gitarr: Nä andra Zelda spel är bättre grafik än Zelda phantom hourglass och Z WW, men dom är bra (jag bryr mig inte hur grafiken så mycket jag bara spelar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Cetin, sluta att skriva att du hatr Zelda hela tiden, vi vet redan att du gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 aldrig nästa år du! in då i www.tloz.inc.se de e fusk då men de e också alla zelda spel där! Dom har väll köpt nån annan stans typ Japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg