Dolphin Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag kan inte ändra en mening i presentationen och jag vet inte varför. Någon som har en aning om vad det kan vara för problem... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) Om du menar att det står "Kan ej användas" så har jag det problemet ibland Redigerat 26 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Nej. Det är en mening som inte ändrar sig... Titta i min presentation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Det var ju det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Men det kommer inte upp några "Kan inte visas"... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag skrev Kan ej användas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jaja men det kommer inte upp något felmeddelande. Meningen ändras helt enkelt bara inte... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Försök igen. Du kanske har använt för många tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Använd ett annat ord, anledningen till att strular är för att man inte kan använda ordet form. Antingen detta eller att all HTML förbjuds i presentationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 är det inte bättre att ändra till <form istället så funkar det ju om man skriver form men inte om man skriver htmltaggen form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Men om man inte får använda HTML i pressentationen, hur kan man då ha musik där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 är det inte bättre att ändra till då kan man använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.
× Klistrade in som rich text. Klistra in som vanlig text istället
Endast 75 emojis är tillåtet.
× Din länk har automatiskt inbäddats. Visa som en länk istället
× Ditt tidigare innehåll har återställts. Rensa redigeraren
× Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.