Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag ville att Lordi skulle vinna, dom var grymma. Liksom ett Lordi utan monster-klädsel vore inte möjligt, dom skall behålla maskerna. Ändå är det inte logiskt... ett hårdrocksband deltar i Eurovision Song-Contest och vinner. Rock betyder verkligen makt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Lordi suger!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Lordi suger!!!! snarare du!!skoja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Lordi suger!!!! Nödvändigt å skriva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag skiter i hur de klär sig de gör bra musik! vilket dom inte gör.Jag tycker att det är så himmla dåligt att stå och skricka "hard rock hallelulia"i drekter som dom har haft på sig i en hell vecka .SNUSKIGT!!hip hop är ricktig musik :kung: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 ****xx:Lär dig stava och kom sedan med bra argument "hip hop är riktig musik" håller inte som ett seriöst mot argument. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 just de lyssna på selena nu är väll det här innlägget onödigt da nu nör dom har vunnit tråden kan låsa tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Lyssna själv "lär dig stava" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 lordi är sämst man hörde inte ens vad han sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 lordi är sämst man hörde inte ens vad han sa @rikar cena: vad jag vet är att han inte pratade det jag vet är att han sjöng :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Ja tycker de e dålig stil av aftonbladet att publicera bilder på bandet utan masker å deras namn, om dem vill va anonyma ska dem få va de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Man har nästan inget ork att skriva längre i denna tråd, ni kommer bara med korkade kommentarer. Carola var bäst, kanske inte direkt min musik-smak men detta är anledningarna : *Blicken mot kameran var perfekt. *Bra låt. *Hon sjöng inte falskt. *Professionellt. Kan verkligen förstå hur envisa vissa kan vara när de har beslutit sig för något och slutar aldrig att vara så irreterat dumma. Vad är det ni hatar med Carola!? Kanske hon har haft ett vilt liv, men varför bedöma henne på ett jävligt taskigt sätt. Ni vet för f*n inget, ni går och uttalar er utan någon information. Dessutom har alla rätt till en åsikt, en åsikt! Om ni inte respekterar det, släng er i väggen. Det jag förväntar nu är ett jävligt onödigt inlägg av någon, en korkad kommentar som "Lordi äger ju!". Lordi är inte sämst, dom är snäppet sämre än sämst. Alldeles för löjliga & dålig låt och ändå så vann dom. (Det skall vara shlager som vinner i ESC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg