zkAro Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Här är mitt. Har rättså mycket saker på skrivbordet. Rättså mycket? xD Men vad är det för något tema som gör så ditt aktivitetsfält blir blankare eller vad man nu ska säga? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 ;) http://data.fuskbugg.se/skalman01/ftutyu.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Sexigt ;| Har nytt tema ; EDIT: glömde bilden ;: Redigerat 10 April 2009 av Frusciante Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Här är mitt. Har rättså mycket saker på skrivbordet. Rättså mycket? xD Men vad är det för något tema som gör så ditt aktivitetsfält blir blankare eller vad man nu ska säga? :P "Royale Theme for WinXP" Fick det här ifrån Kommer vanligtvis med mediacenter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Här är mitt. Har rättså mycket saker på skrivbordet. Rättså mycket? xD Men vad är det för något tema som gör så ditt aktivitetsfält blir blankare eller vad man nu ska säga? :P "Royale Theme for WinXP" Fick det här ifrån Kommer vanligtvis med mediacenter Okej, men gör de nåt mer än att det blir mer "Royale" ? För jag vill inte ha de mer avancerat me andra funktioner^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Nej det är bara stilen som ändras. I princip det du såg. Fönsterkanter och sådant också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Som det står, mitt på bilden. Försöker hitta en bra wallpaper. Har ca 300 bilder i mappen som heter wallpaper men vet inte riktigt vilken jag ska använda och har inte hittat många bilder som jag 'klickat' på, eller vad jag ska säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Bytte nyss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Såja. Den blev det, får väl se om jag hittar nå bättre sen (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Såja. Den blev det, får väl se om jag hittar nå bättre sen (:Den var kreativ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Såja. Den blev det, får väl se om jag hittar nå bättre sen (:Den var kreativ. Tycker jag också! (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vart hittade du den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg