viko550 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 hände en bug när jag spela emerald.jag har börgat om eftersom det blev tråkit så när jag gick in i första affären så kom jag ut ur elitfyran's dörar jag sitter fast så jag måte börga om igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 hände en bug när jag spela emerald.jag har börgat om eftersom det blev tråkit så när jag gick in i första affären så kom jag ut ur elitfyran's dörar jag sitter fast så jag måte börga om igen! Gick du in i en dörr men kom ut ur elite 4 tornet? Nånting liknande har hänt mig,att jag gick in i en dörr men kom ut ur en annan :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Min Torchic utvecklades Till Blaziken i stället för Combusken på Lv.16. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 hände en bug när jag spela emerald.jag har börgat om eftersom det blev tråkit så när jag gick in i första affären så kom jag ut ur elitfyran's dörar jag sitter fast så jag måte börga om igen! nej jag gick in i affären sen köpte jag en potion och sen när jag gick ut ståd jag vid elit fyran sjukt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Min Picachu levlade ner en gång men fick mer i attack och defens och så :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Min Picachu levlade ner en gång men fick mer i attack och defens och så :S så hände med min kyogre också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 FireRed_Man:Varför fånga du inte fullt med Lugia o Ho-oh och trada dom! jag gjorde det och nu när jag började om kunde jag ha en mew som start pokemon!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Ha ha!Coolt!Valde du den också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ha ha!Coolt!Valde du den också? han ljuuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 en bugg på mitt crystal jag fick börja med suiceu och ner jag klickade på meny så stock det abra teleport men jag har ingen abra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Nu hände äntligen en bug :) men den var inte så kul :( :Jag hade tränat min Aron till Lv.15 men när jag sparade,stängde av,satte på efter en stund så var den i Lv.13 :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag har fått Lugia och Rapidash i Level noll på silver. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg