Hoppa till innehåll

Buggar


Gäst Umbreon_Moon
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har ett texas hold 'em till gameboy, om man tar bet & sattsar allt förutom 1$ så finns det en all in knapp men när man trycker på den så kan man sattsa 2343294$ fasst man bara har 1 $ sedan får man oändligt med pengar efter att ha gjort det :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 187
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Dark_Zebra

Två bugar(Leafgreen båda).En bug som händer hela tiden och är ireterande är att när man cycklar frå en stad t.e.x så är det samma ljud så det ska vara när man går.

I Sliph.Co så skulle man gå på en såndära vit grej så man kom till Giovanni(sin Rival först).

Sen när jag skulle gå på en såndär en gång till för att komma till Giovanni så fick gå på en annan för att komma dit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte om det här är ett fusk eller om det är en bugg. det första är ett fusk tror jag men min kommpis gjorde det där fusket om att få jätte många ray candy(stavning) sen när han hadde fått det så andvände han ingen så han gick och surfade i kanten i en stad där man skaffar kabuto och den andra. och han surfade en stund och han kunde sän möta pokemon på lvl 160 och sånt men om den pokemonen gick uppen lvl så var den på 0 och om man då hadde den på lvl 0 och gick upp en lvl så kom det till samma level som man fångade den på och så går det runt så där :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 buggar:

 

När jag var på båten på pokemon blå, så möte jag en Super Mario det stog, Wild Mario, han kunde attacker fast alla stog på kinesiska.

 

På Ruby när jag skulle gå in till Proffesor Elm's hus så när jag gick ut så var jag i Mauville City's Gym.. Hel Mysko..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

2 buggar:

 

När jag var på båten på pokemon blå, så möte jag en Super Mario det stog, Wild Mario, han kunde attacker fast alla stog på kinesiska.

 

På Ruby när jag skulle gå in till Proffesor Elm's hus så när jag gick ut så var jag i Mauville City's Gym.. Hel Mysko..

 

Han heter Prof.Birtch.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...