Respekt_cube Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag vill bara höra GC spel här. :P Jag undrar vad folk igentligen tycker är bäst och vilka spel som håller. jag har dom "orginella" spelen. jag tycker att Mario kart Dubble dash är det absoluta spelet. jag kan spela det med hela min familj och alla min polare kan spela det och skratta. och jag kan fortfarande spela det efter Ca:3år? jag skulle vilja ge Mariokart DB 5 utav 5 5/5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag gillar också Mario Duble Dash men jag gilalr skarp Timespliter det e ett fett roligt och ganska svårt skut spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 ToS jättebra och stort spel räcker länge och massa skoj, enkel kontrol och snyggt. största minuset är i multiplayer delen genom att kameran är dålig där annars skit bra. 4.9/5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 SSBM 4/5 man kan liksom aldrig tröttna och man nlir ju bättre å bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 1. The wind waker. Betyg: 9.9/10 (seglingen är smått jobbig) 2. Ocarina of time, samma betyg 3. Super smash bros melee, 9/10 (för lite nyheter från förra spelet) 4. Mario kart DDm, 9/10 5. Super mario sunshine, 8,5/10 (kameran är förjävlig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 1. The wind waker. Betyg: 9.9/10 (seglingen är smått jobbig) 2. Ocarina of time, samma betyg 3. Super smash bros melee, 9/10 (för lite nyheter från förra spelet) 4. Mario kart DDm, 9/10 5. Super mario sunshine, 8,5/10 (kameran är förjävlig) Om du tycker kameran är förjävlig i Super Mario Sunshine ska du se i Sonic Adventure 2 Battle. Ibland när man ska vrida kameran går det inte hur man än gör. Ger Sonic Adventure 2 Battle 9.5/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 ToS 10/10 MGS: TTS: 9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Dark link: Har inte spelat det spelet. Men kameran är ändå förjävlig i SMS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag ger The Legend of Zelda: The Wind Waker 10/10 på grund av att det är det bästa 1-player spelet jag någonsin har spelat. Super Mario Sunshine ger jag 8.5/10. Taskig kameravinkel... som sagt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag vill bara höra GC spel här. :P Jag undrar vad folk igentligen tycker är bäst och vilka spel som håller. jag har dom "orginella" spelen. jag tycker att Mario kart Dubble dash är det absoluta spelet. jag kan spela det med hela min familj och alla min polare kan spela det och skratta. och jag kan fortfarande spela det efter Ca:3år? jag skulle vilja ge Mariokart DB 5 utav 5 5/5 Det heter Mario Kart DD... I alla fall, mina favospel: 1. Resident Evil 4 2. F-Zero GX 3. Metroid Prime 4. Zelda: The Wind Waker 5. 1080: Avalanche (stavning :S) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 super mario smash meele!! eller hur det stavas det är bra 9/10 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Skaffa SSX 3, det knäcker betongtak! 5/5 ger jag den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg