razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 var hittar jag hedbutt på silver???????? :huh: och så kan ni gärna säga var jag hittar lyranitar lr pupitar lr tyranitar så jag vet. :) :D och svara gärna också på detta. var hittar jag ho-oh på silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 fel forum, men kolla på serebii.net, eller adda min msn : [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jag ahr addat dig nu men kan någon svara var jag hittar larvitar plsss vill verkligen ha den lilla filuren. pls svara så snappt ni kan :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Larvitar finns i Mt. Silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Ho-Oh hittar du i spökstaden eller vad det är... Det är iaf ett högt hus med massa bellsprout i. Längesen jag spelade det så jag kommer inte ihåg så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 när någon säger mt.silver till mig som alla gör så fatar jag ju inget vad e mt.silver. var ligger mt.silver. e det e meniska lr en pkm lr ett torn lr en grotta berätta lite närmare istället för att säga mt.silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Det är en grotta mitt i havet, har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 En grotta som du kan komma till när du har klått alla 16 gymmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 headbutt har snorlax!! :P :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 var hittar jag hedbutt på silver???????? :huh: och så kan ni gärna säga var jag hittar lyranitar lr pupitar lr tyranitar så jag vet. :) :D och svara gärna också på detta. var hittar jag ho-oh på silver jag tror du kan köpa headbutt i det stora mart huset i goldenrod city (staden med ett pkmn dagis) larvitar och pupitar hittar du i MT.silver som är en grotta som du kan komma till när du har klartat alla 16 gym (kolla på kartan öaver jotho) ho-oh hitar du i staden med spökgymet. det finns ett hus där med en hemlig gång som leder till ett högt hus som ho-oh är i men man måste ha nåt för att komma upp dit har jag för mig. P.S kan någon säga var man får super rod på crystal. D.S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Du får headbutt av en kille i dän där skogen som man får cut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 just det. där kan man också få den. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg