Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag tänker köpa ett nytt spel. Jag har funderat på att köpa mario smash footbal och zelda twilight princess men vet ni något annat jag kan välja? :rolleyes:

kan någon moderator flytta denna till gamecube jag råkade skriva på fel forum :unsure:

Redigerat av spy
Gäst undeadmaster
Skrivet

den dä super smash bros nånting efter sen men den är bra! :D

Skrivet

Om Zelda : TP hade kommit ut ännu så hade det varit självklart, men det kommer inte förrän om ett halvår ungefär.

SSBM borde du köpa om du inte har det, men du borde skriva vilka spel du har.

Skrivet

Fotboll är skoj likasom golf och party spelen. Melee är ett måste och ToS är underbart. Mario sunshine är ett underratat spel bara för att det inte var lika banbrytande som mario 64 men forfarande bra.

Skrivet

du ska köpa mario spelet vad det nu heter :D :) :)

nu har du gjort mig nyfiken genom att han menar NGC spel och det finns massa mario till det så vilket menar du?

#Mario sunshine, Mario party (4-7) mario smash football, mario toadstool tour, mario power tennis, Mario kart: Double dash, Mario baseball(glömt riktiga titeln),

detta är alla eller finns det fler?

Skrivet

Dom jag har på gamecube:

ssbm

zelda collector´s edition

mario kart double dash

crash-banicoot the wrath of cortex

zelda the wind waker

the simpsons hit & run

super mario sunshine

spyro enter the dragonfly

spyro a hero´s tail

tarsan freeride

pokemon colossum det var nog alla :gitarr:

Skrivet

Jag menar dem som jag skrivit upp har jag redan som _Master_Sword_ sa att jag skulle skriva.

Gäst undeadmaster
Skrivet

Om Zelda : TP hade kommit ut ännu så hade det varit självklart, men det kommer inte förrän om ett halvår ungefär.

SSBM borde du köpa om du inte har det, men du borde skriva vilka spel du har.

samma här men om det hade kommit ut skulle ja :bah: köpa det! :D :cool:
  • Skapa ny...