spy Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Jag tänker köpa ett nytt spel. Jag har funderat på att köpa mario smash footbal och zelda twilight princess men vet ni något annat jag kan välja? :rolleyes: kan någon moderator flytta denna till gamecube jag råkade skriva på fel forum :unsure: Redigerat 2 Maj 2006 av spy
Gäst undeadmaster Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 den dä super smash bros nånting efter sen men den är bra! :D
Kuzune Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Om Zelda : TP hade kommit ut ännu så hade det varit självklart, men det kommer inte förrän om ett halvår ungefär. SSBM borde du köpa om du inte har det, men du borde skriva vilka spel du har.
Larath Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Fotboll är skoj likasom golf och party spelen. Melee är ett måste och ToS är underbart. Mario sunshine är ett underratat spel bara för att det inte var lika banbrytande som mario 64 men forfarande bra.
Ceto Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 du ska köpa mario spelet vad det nu heter :D :) :)
Larath Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 du ska köpa mario spelet vad det nu heter :D :) :) nu har du gjort mig nyfiken genom att han menar NGC spel och det finns massa mario till det så vilket menar du? #Mario sunshine, Mario party (4-7) mario smash football, mario toadstool tour, mario power tennis, Mario kart: Double dash, Mario baseball(glömt riktiga titeln), detta är alla eller finns det fler?
spy Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2006 Dom jag har på gamecube: ssbm zelda collector´s edition mario kart double dash crash-banicoot the wrath of cortex zelda the wind waker the simpsons hit & run super mario sunshine spyro enter the dragonfly spyro a hero´s tail tarsan freeride pokemon colossum det var nog alla :gitarr:
Larath Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 Tales of Symphonia och dom du redan funderar på ska du skaffa, alla är underbara spel. även double dash är skitbra.
Skinnpytte Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Super Smash Bros melee ska du köpa :) Annars Zelda TWW :D
spy Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag menar dem som jag skrivit upp har jag redan som _Master_Sword_ sa att jag skulle skriva.
Gäst undeadmaster Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Om Zelda : TP hade kommit ut ännu så hade det varit självklart, men det kommer inte förrän om ett halvår ungefär. SSBM borde du köpa om du inte har det, men du borde skriva vilka spel du har. samma här men om det hade kommit ut skulle ja :bah: köpa det! :D :cool:
Ceto Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 jag menar det där med fotboll vad det nu heter mario smash football tror jag det var
Rekommendera inlägg