hades_932 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Är det nån som har hört talas om Dope??? Dom har låtar som Die Motherfucker, ja det är väl den mest kända! Så någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Dope e grymma =) Favorit låt e ''Take Your Best Shot'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Har bara hört typ 2 låtar me dom o dom e rätt hyfsade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Har hört 5 låtar. Alla är bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Men snälla.. det finns bra hårdrock som inte behöver bestå av töntiga die mitherfucker die låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Har väl hört någon låt med dem och jag kan väl inte direkt säga att de är speciellt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Die MF är datornördslåten nr 1 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Die MF är datornördslåten nr 1 =D Visst är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jarå, dom är bra. "Let's fuck" är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Fack the police ÄR BÄST!"!!!!!!!!!!! Men jag lyssnar bara på annat nu,kyss ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Inte min musik :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Now or Never är bra! Men jag lyssnar mest på KoRn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.