Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Jag gör det ! har ni nån favoritgubbe ? Mina är Neji och Orochimaru. Hur många har ni sett? jag har sett 15 Citera
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 En jag chattade med på msn.Jag har fått hans msn från cs.Men i allla fall han frågade mig o jag skulle se den.Jag fatta ingenting! Men vad är det här Naruto? Citera
rinosaur Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 manga?? naruto... har aldrig hört talas oim den... =/ :rolleyes: Citera
Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2004 sök på naruto på DC ++ så kan ni ladda ner en del och se vad det är Citera
Manga Master Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Naruto är bäst! Fast det här är det 3:dje tråden om samma sak Citera
derik Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Mmmm...... nej , det här är ju 4:de tråden , 2 på allmänt 1 på gc , 1 på ps2 Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 förra året typ var jag i usa och där köpte jag två tidningar som var stora och tjocka shonen jump heter dom.i den är naruto,dragonballz,sandland,yo-gi-oh!,one piece och yuyuhakusho i ena var det typ första numret av naruto.den var grym.ska laddan er lite avsnitt av naruto idag.och i den andra tidningen var samma serier fast forstättnignen och en ny serie som heter shaman king. Citera
Manga Master Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 förra året typ var jag i usa och där köpte jag två tidningar som var stora och tjocka shonen jump heter dom.i den är naruto,dragonballz,sandland,yo-gi-oh!,one piece och yuyuhakusho i ena var det typ första numret av naruto.den var grym.ska laddan er lite avsnitt av naruto idag.och i den andra tidningen var samma serier fast forstättnignen och en ny serie som heter shaman king. Det heter Yu-Gi-Oh bara så du vet.VA! Det är typ de tjändaste serierna som ska komma som manga till Sverige Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Jaså ska dom komma till sverige? När då? Citera
derik Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Det kommer till sverige om några månader Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 jag såg lite avsnitt idag och killen med det as stora svärdet och naruto är ju bäst! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.