Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag gör det ! har ni nån favoritgubbe ? Mina är Neji och Orochimaru. Hur många har ni sett? jag har sett 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 En jag chattade med på msn.Jag har fått hans msn från cs.Men i allla fall han frågade mig o jag skulle se den.Jag fatta ingenting! Men vad är det här Naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 manga?? naruto... har aldrig hört talas oim den... =/ :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 sök på naruto på DC ++ så kan ni ladda ner en del och se vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Naruto KNÄÄÄCKER ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Naruto är bäst! Fast det här är det 3:dje tråden om samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Mmmm...... nej , det här är ju 4:de tråden , 2 på allmänt 1 på gc , 1 på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 förra året typ var jag i usa och där köpte jag två tidningar som var stora och tjocka shonen jump heter dom.i den är naruto,dragonballz,sandland,yo-gi-oh!,one piece och yuyuhakusho i ena var det typ första numret av naruto.den var grym.ska laddan er lite avsnitt av naruto idag.och i den andra tidningen var samma serier fast forstättnignen och en ny serie som heter shaman king. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 förra året typ var jag i usa och där köpte jag två tidningar som var stora och tjocka shonen jump heter dom.i den är naruto,dragonballz,sandland,yo-gi-oh!,one piece och yuyuhakusho i ena var det typ första numret av naruto.den var grym.ska laddan er lite avsnitt av naruto idag.och i den andra tidningen var samma serier fast forstättnignen och en ny serie som heter shaman king. Det heter Yu-Gi-Oh bara så du vet.VA! Det är typ de tjändaste serierna som ska komma som manga till Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jaså ska dom komma till sverige? När då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det kommer till sverige om några månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag såg lite avsnitt idag och killen med det as stora svärdet och naruto är ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.