BloodMan Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 katten, när din katt försvann då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 När det inte fanns några havrefrasflingor kvar imorse, då skar det som i hjärtat. Den var bra dyyy ;) Back to topic - När en av mina undlater dog för ca 5-6 år sedan :( Den fick hjärtattack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 när jag fick reda på att en skolkamrat hade tagit självmord under påsklovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 katten, när din katt försvann då? Jag sätter människoliv före djurliv. ;-\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls. Du borde inte få kalla dig Sv3A när du inte ens behärskar ditt eget språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 20 mars 2005 när min pappa omkom i en bilolycka... Jag kunde också vart me då, eller ja skulle ha vart med men ja hade as ont i huvvet så ja följde inte me... Aldrig vart så lessen som när han dog och på hans begravning, saknar honom så enormt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls. Nå vet väl jag att dödde inte är korrekt svenska plus att jag ska byta namn snart så då borde du väl inte kunna klaga på nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Vad har det med tråden att göra om han råkar stava lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag stavade inte fel! Hittade bara på nåt ord. Jag vet att man ska använda dog i det fallet men sak samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag undrar bar a när ni blev ledsna...det här kan hjälpa titta http://media.putfile.com/Naruto-vs-Sasuke-...way-brotherhood Hjälpa? Det där? LOL, aldrig att det gör.... Den sorgligaste stunden i mitt liv var när min kanin dog, han blev bara 2,5 år och sen dog han mitt i sommaren för att det var så varmt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 när jag upptäckte att det fanns en sådan här depp tråd (det är inte den fösta :/ ) till ämnet: När min gudmor/kompisars mamma dog för några veckor sedan. Efter sig lämnar hon make och 2 döttrar (15 och 17 år gammla ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kride Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) när mina condomer tog slut:( Redigerat 8 Maj 2006 av kride Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.