Fusion Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 skickade mejl till admin igår o har fortfarande inte fått de (?) och fm'en jag har är inte från admin tror ja, för ja hade typ 2900 förut... Jag fick vänta typ 2 dagar innan jag fick VIP, så ha lite tålamod. ;) Santa_Claus:Driver: Du kan skriva det t.ex på Hotmail till " [email protected] ", skriv t.ex " Jag skulle gärna byta min namneffekt mot FuskaVIP ". ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag gick in på Övrigt på startsidan och tryckte där på Kontakta Oss och skrev vad jag hette på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Okayy thanks for the tip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 hmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Detta suger ju! Vill ha min effekt för det får mig att känna mig...vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 ( få status ) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 de e den 14e idag, och jag börjar bli nervis ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 hmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar.... Det e ju med fuskamynten som du köpt namneffekten med <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 hmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar.... Om jag förstår Petey rätt så menar han att han inte vill ha fuskavip, för han kommer inte att spela över 50 spel per dygn, och omröstningar vågar han inte starta, och inga fm behöver han heller, för dom ligger bara att skräppar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Hmm, jag bryr mig inte riktigt. Har aldrig haft det. Men det kanske är en bra ide och kanske gör sidan några procent snabbare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag har inte fått svar på mitt mail än. Jag skickade igår. Om jag skickade igår och kanske får svar imorgon kan jag fortfarande få Fuska V.I.P om Admin svarar imorgon..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag har inte fått svar på mitt mail än. Jag skickade igår. Om jag skickade igår och kanske får svar imorgon kan jag fortfarande få Fuska V.I.P om Admin svarar imorgon..??? Ja, antagligen. Du får tänka på att admin kanske inte har tid att sitta vid datorn 24/7 och fixa vip/fm till alla som skickar mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.