BloodMan Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Menas "kämpa" med att spamma eller använda SMS-tjänsterna? Ja, men om man "kämpar" för att få FM så måste man väl ändå spamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Nej, det behöver man inte. Man kan vara aktiv och skriva flera seriösa inlägg. Btw, back to topic. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 kan man även få fuskavip:n med lutande namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Tror nog inte det eftersom det nog inte kommer att skrotas, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag tror lutande namn också kommer att skrotas. Rubriken lyder: "Nameffekter skrotas". Lutande är också en namneffekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Ja, men kursivt namn kan väl alla se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Men det finns ju bara "ta bort namneffekter" i affären, och om man inte kan köpa kursiv text, varför skulle den då finnas kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag hade kursivt teckensnitt och jag fick VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Men det finns ju bara "ta bort namneffekter" i affären, och om man inte kan köpa kursiv text, varför skulle den då finnas kvar? Den kommer förmodligen också försvinna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Efter ett dalande intresse och uteblivet stöd i FireFox och enligt uppgift även i kommande Internet Explorer 7 så skrotas namneffekterna. Till och med 2006-05-14 så går det att byta in sin namneffekt mot 1 månads FuskaVIP. Gör du det inte i tid så kommer du att behålla din namneffekt tillsvidare men dessa kommer att försvinna inom ett par veckor. neej va synd, jag som sparat till det aja, livet går vidare... Redigerat 13 Maj 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) skickade mejl till admin igår o har fortfarande inte fått de (?) och fm'en jag har är inte från admin tror ja, för ja hade typ 2900 förut... Redigerat 13 Maj 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Så man skickar ett mail från sin adress till [email protected]..??? Och skriver vadå..???? Måste ha reda på detta idag hinner inte imorgon. Redigerat 13 Maj 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.