Hoppa till innehåll

Namneffekter Skrotas


Rekommendera inlägg

skickade mejl till admin igår o har fortfarande inte fått de (?) och fm'en jag har är inte från admin tror ja, för ja hade typ 2900 förut...

 

Jag fick vänta typ 2 dagar innan jag fick VIP, så ha lite tålamod. ;)

 

Santa_Claus:Driver: Du kan skriva det t.ex på Hotmail till " [email protected] ", skriv t.ex " Jag skulle gärna byta min namneffekt mot FuskaVIP ". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar....

 

Det e ju med fuskamynten som du köpt namneffekten med <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar....

 

Om jag förstår Petey rätt så menar han att han inte vill ha fuskavip, för han kommer inte att spela över 50 spel per dygn, och omröstningar vågar han inte starta, och inga fm behöver han heller, för dom ligger bara att skräppar ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Jag har inte fått svar på mitt mail än.

Jag skickade igår.

Om jag skickade igår och kanske får svar imorgon kan jag fortfarande få Fuska V.I.P om Admin svarar imorgon..???

 

Ja, antagligen. Du får tänka på att admin kanske inte har tid att sitta vid datorn 24/7 och fixa vip/fm till alla som skickar mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...