Gäst Sandkaka Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Appropå stödet i IE 7.0: http://img380.imageshack.us/img380/41/effekterie700oz.png Så ser det ut i IE 7.0 Beta, så stöd verkar det bli, men ändrar de inget så blir det fruktansvärt fult. Till er som jag tog namnen på: Ursäkta, men ni hade de olika effekterna. Vill ni att jag ska ta bort erat namn är det bara att Pm:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 nämen, där e ju jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det var inte så snyggt direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Nej, och gör de inget åt deras gamla "effekter" är det nog lika bra att de avskaffas här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Jag har inte fått svar på mitt mail än.Jag skickade igår. Om jag skickade igår och kanske får svar imorgon kan jag fortfarande få Fuska V.I.P om Admin svarar imorgon..??? Ja, antagligen. Du får tänka på att admin kanske inte har tid att sitta vid datorn 24/7 och fixa vip/fm till alla som skickar mail. <{POST_SNAPBACK}> [EDIT] Nu fixade det sig. Redigerat 18 Maj 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 jag kommer inte ihåg när jag köpte min namneffekt men jag vill gärna byta ut den mot 3000fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) jag kommer inte ihåg när jag köpte min namneffekt men jag vill gärna byta ut den mot 3000fm Tyvärr, den kommer att skrotas nu. För sent, sista datumet var igår :(Du kan ju ändå fråga admin ;) Kanske går... Redigerat 16 Maj 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 vafaan admin lr micke lr vem de nu e! mejlet jag fick tillbaka: Hej! Det finns ingen användare med e-post adressen [email protected] Mvh Micke DET E JU JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Kan det vara för att detta inte gäller längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 jag skickade in det dagen före den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Det tar några dagar innan Admin har byttit den, så det kan vara för att du skickade in det för sent..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 alltså har jag kursiv lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.