Clean Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 alltså har jag kursiv lr? Du har inte kursiv nu om du menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 För inbyte maila [email protected]. De som kan ange exakt datum när de köpte namneffekten senaste 3 månaderna kan få tillbaka FuskaMynt. Ja du Ragnarök, du har allt stora bekymmer ;) admin, kan jag få FM istället? Jag vet inte när jag köpte men jag vill inte ha VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Oj , Oj jag som tänkte köpa Namneffekt men hepp . Jag som tyckte det va Coolt med Namneffekter . Men det är bara att gå vidare =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Men är det inte onödigt att skrota namneffekterna? Ni tjänade väl stora pengar när folk använde SMS tjänsterna för att skaffa effekterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag tycker man borde få tillbaka sina fm. Om man köper VIP så kostar det 30 kr? Men ska man köpa glimmande namn som kostar 3000 fm så måste man betala 90 kr från mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 NEEEEJ!!!!! ******* jag som precis köpt en ju :( och fuskavip har jag ju redan!) kan man inte få sina fm tillbaka!? som orzons förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag tycker man borde få tillbaka sina fm. Om man köper VIP så kostar det 30 kr? Men ska man köpa glimmande namn som kostar 3000 fm så måste man betala 90 kr från mobilen. Hur menar du?Man får VIP gratis... Fast nu är det försent =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Men WTF. Endel har ju kvar sin namneffekt. Till exempel Xade, Mr Cool & Trollungen! Men min namneffekt är inte kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 min är kvar hmm... skumt... men jättebra :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Den försvinner nog snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 >Hade tänkt skaffa.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 jag kräver Fm tillbaka isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.