Gäst newnameguy Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Många som jag känner har problem med "Trojan-Downloader", det är en förjävlig trojan som oftast lägger sig i Widows enheten, i mappen "Windows/Temp". Det brukar inte räcka med ett bra antivirusprogram, för denna trjoan kopierar sig HELA TIDEN när du har på din datorn. Men ett mycket enkelt program kan få bort den. Här är en mycket enkel guide hur du får bort den... 1. Ladda hem DClean (Disk Clean) >HÄR< 2.Sedan installerar du det. 3.När du har installerat färdigt DC, Starta det. Markera därefter WINDOWS/TEMP(Gärna alla) rutan och tryck på "Clean". Alternativet heter "Forced \Windows\Temp cleaner" eller liknande. OBS! Denna guide fungerar bara om den ligger i "Windows/Temp" (Där den ligger väldigt ofta). Copyright @ 2006-2007, "TheExecutor" från Fuska.se OBS!!! Det finns ett liknande program som heter Clean Disk, varning... det är ett virus. Så var noggrann med att skriva Disk Clean om du väljer att ladda hem det via google. Redigerat 2 Juni 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Stört mig på det där jättelänge, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Kan man ha såna trojaner utan att man märker det ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Tack för denna guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Bra guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Kan man ha såna trojaner utan att man märker det ? :blink: Ja, klart man kan ha. Men har du anti virus och anti spyware så är det lugn(Finns EXTREMA fall). Men det kan du se om det ligger en j*vla MASSA SKIT i "Windows/Temp" ;) Lugn gubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 okej, men om man skulle ha det så skulle väl det vara konstiga filer med konstiga namn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) okej, men om man skulle ha det så skulle väl det vara konstiga filer med konstiga namn eller? Yupp, T.ex. QU66G3G9 Redigerat 2 Februari 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Hm, om inte jag har fel, så tror jag nog att jag har hört att Clean Disk är ett virus :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Hm, om inte jag har fel, så tror jag nog att jag har hört att Clean Disk är ett virus :unsure: Jaså där ser man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 vågar inte ta risken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Öhm, Clean Disk är typ som ett program virus, enligt kompisar. Jag tror nog att det finns ett program som heter clean disk, å rensar. Men sen är det några som har gjort ett virus som heter clean disk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.