Pulpen Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jo, jag undrar om Fuska kan göra egna spelservers? :o Det skulle inte vara så värst farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Om någon är villig och ställa upp men en server på sin anslutning hemma eller liknande och har FastIP adress eller en dynamisk subdomän (dyndns/no-ip) så är den personen välkommen att kontakta mig. Detta gäller enbart ifall man seriöst har igång servern. Dvs inte bara har på den ibland utan alltid, med några få undantag. Enklast är väl att maila mig på [email protected] för vidare information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ragnarök! Sätt igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ragnarök kommer nog inte att bidra med server. Förresaten kommer den servern lagga eftersom att han har igång Tibia dygnet runt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 En 24/7 server till CS vore väl inte helt fel, bara om någon *seriös* kan hålla den uppdaterad och fräsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 (redigerat) Bara några frågor: Behöver man ha en kraftig dator? Jag har väll en rätt bra, men jag brukar själv spela på internet. Sedan så skulle jag nog kunna ha servern igång från klockan 08:00 till kanske 02:00, om det nu är tillräcklgt. Redigerat 15 Maj 2006 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 (redigerat) Jag kommer "kanske" att bidra till en cs eller vent server.. Men den kommer bara vara igång mellan ca 07:00 till 21:00. Just nu har jag problem med en cs server "ip" men ska nog snart få igång den.. (hoppas jag) <_< Redigerat 15 Maj 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ragnarök! Sätt igång. Jag KAN bidra med en server, men den kommer inte vara uppe 24/7, och kommer inte vara 100% seriös heller...Har 100/100 i uppkoppling så det är inga probem att hosta, men den komemr som sagt inte vara uppe så ofta. Så nej, tack. Salzalada: jag är bättre hoster än dig iaf ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Bara några frågor: Behöver man ha en kraftig dator? Jag har väll en rätt bra, men jag brukar själv spela på internet. Sedan så skulle jag nog kunna ha servern igång från klockan 08:00 till kanske 02:00, om det nu är tillräcklgt. nej tror inte att man behöver ha någon särskilt bra, men inte för dålig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Varför inte ha en insamling så ragnarök kan skramla ihop pengar till en liten serverdator? Ni får inte allt serverat på ett fat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Ragnarök! Sätt igång. 100/100? Bredbandsbolaget? Blir det inte riktigt dyrt då :)?Samla på dig lite pengar och ha som mål att inkassera en server :) Angående mig har jag en RIKTIGT kass uppkoppling (pingar 60 på varenda server?) så för mig skulle det inte gå. Det är dock planerat att huset här ska få uppkoppling och det håller på att diskuteras. Om det på något sätt skulle bli 100/100 (som vore otroligt) så skulle det kanske var möjligt. Vi har en dator som snart ska bort, en riktigt dålig. Om man uppgraderar den med det viktigaste kanske det skulle gå på något sätt :) Redigerat 16 Maj 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Ragnarök! Sätt igång. 100 mb kostar 249 :- i månaden på bbb tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.