Hoppa till innehåll

Fuska.se Servers

Rekommendera inlägg

Om någon är villig och ställa upp men en server på sin anslutning hemma eller liknande och har FastIP adress eller en dynamisk subdomän (dyndns/no-ip) så är den personen välkommen att kontakta mig. Detta gäller enbart ifall man seriöst har igång servern. Dvs inte bara har på den ibland utan alltid, med några få undantag.

Enklast är väl att maila mig på [email protected] för vidare information.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara några frågor: Behöver man ha en kraftig dator? Jag har väll en rätt bra, men jag brukar själv spela på internet.

Sedan så skulle jag nog kunna ha servern igång från klockan 08:00 till kanske 02:00, om det nu är tillräcklgt.

Redigerat av Spirit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer "kanske" att bidra till en cs eller vent server.. Men den kommer bara vara igång mellan ca 07:00 till 21:00. Just nu har jag problem med en cs server "ip" men ska nog snart få igång den.. (hoppas jag) <_<

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragnarök! Sätt igång.

Jag KAN bidra med en server, men den kommer inte vara uppe 24/7, och kommer inte vara 100% seriös heller...

Har 100/100 i uppkoppling så det är inga probem att hosta, men den komemr som sagt inte vara uppe så ofta.

Så nej, tack.

Salzalada: jag är bättre hoster än dig iaf ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara några frågor: Behöver man ha en kraftig dator? Jag har väll en rätt bra, men jag brukar själv spela på internet.

Sedan så skulle jag nog kunna ha servern igång från klockan 08:00 till kanske 02:00, om det nu är tillräcklgt.

nej tror inte att man behöver ha någon särskilt bra, men inte för dålig heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragnarök! Sätt igång.

100/100? Bredbandsbolaget? Blir det inte riktigt dyrt då :)?

Samla på dig lite pengar och ha som mål att inkassera en server :)

Angående mig har jag en RIKTIGT kass uppkoppling (pingar 60 på varenda server?) så för mig skulle det inte gå.

Det är dock planerat att huset här ska få uppkoppling och det håller på att diskuteras.

Om det på något sätt skulle bli 100/100 (som vore otroligt) så skulle det kanske var möjligt. Vi har en dator som snart ska bort, en riktigt dålig.

Om man uppgraderar den med det viktigaste kanske det skulle gå på något sätt :)

Redigerat av woicer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...