Hoppa till innehåll

Counter-strike

Rekommendera inlägg

det dåliga programet steam fungerar inte hos mig nu och då kan jag inte köra Cs så finns det nått annat program eller är de bara tillför singel-player?

Steam behöver du för att kunna uppdatera och spela Counter Strike Source (Eller Vanliga CS)

Om du inte kommer in på steam så ska du nog kolla på deras community site..

om dom har en :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns att jag sett ett program som gör så att du kan spela CS utan steam, dock tror jag det är om inte internet fungerar men man ändå vill spela. Testa google!

Vad är det som inte fungerar i steam då? Beskriv vad som händer eller vad som är fel så kanske vi kan lösa det istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det dåliga programet steam fungerar inte hos mig nu och då kan jag inte köra Cs så finns det nått annat program eller är de bara tillför singel-player?

steam krånglar hela j*vla tiden så jag håller med om att det suger..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns att jag sett ett program som gör så att du kan spela CS utan steam, dock tror jag det är om inte internet fungerar men man ändå vill spela. Testa google!

Vad är det som inte fungerar i steam då? Beskriv vad som händer eller vad som är fel så kanske vi kan lösa det istället.

det pogramet kallas "none steam" eller "steam down down" steam down down förbjuder jag er att skaffa för det är till för att ine behöva öppna "steam down" så man inte blir avstängd ("steam down" är ett pogram så att om man har tex cs 1.6 då kan du ladda ner css,dod,dods mm utan att det kostar något

OBS du blir med 80% chance avstängd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy
OBS du blir med 80% chance avstängd

Är det IPSEN eller IPN de bannar?

Redigerat av Potatisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huh, vad snackar du om? Det är inte det programet jag menar.

Du måste fortfarande ladda ner spelen genom att köpa den.

Den enda skillnaden mellan programet och vanliga steam är att du kan köra igång programet när du inte har internet inkopplat, eller om det inte skulle fungera.

Försöker du göra det med vanliga steam kommer du inte in eftersom den inte kan hitta steams server. Den har ingenting med något annat att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CS fungerar visst utan STEAM men du kan inte uppdatera det och inte köra online, men däremot mot botar eller lan. Om du har en bredbands router så stäng av den och starta om den och start upp steam så kommer det upp en ruta där det står Retry och Start in offline mode. Då tar du start in offline mode och vipps du kan spela.

PS då måste uppdatera det första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...