Phaedrus Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Hade två stycken deja vus idag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 hur vet du har det redan hänt elr...? jag har haft många dejavous eller vad don heter men undra hur man kan få en... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 ibland så drömmer jag typ att mamma blir misshandlad av göran persson, och efter att tag så förvandlas mamma helt plötsligt till någon annan... lol och så drömmer jag hela j*vla tiden att jag står vid en trappa i min farmors hus (som inte finns längre) och hoppar ner, och ju längre ner för trappan jag kommer, desto mörkare blir det. Sedan rycker jag till och vaknar upp. jag hatar den där drömmen, men det var ett tag sen jag drömmde den nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 drömde att jag hade 2000 kr på san andreas inte så mycket men jag har typ 50000 och sen plötsligt får man 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Idag drömde jag att jag var i ett slott och det var som serien 24 då gick en tid sen då tiden var noll så vakna jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 KOMMER INTE IHÅG MEN DET VAR FÖR LÄNGE SEDAN JAG DRÖMDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Drömmde att jag såg en svinbra film, när jag vaknade tänkte jag: "nu ska jag genast gå å leta upp den på internet". Konstigt nog hade jag visst knåpat ihop en egen film :/ Jag kanske ska satsa på en karriär som filmskapare, jag har ju nu en bra idékälla ;) Jag räknar med att den kommer ut på bio runt augusti nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 haha, vad ska den handla om? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Drömde att det börja brinna i min skola :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag drömde att min skola skulle brinna och att brandkåren skulle hinna släcka elden i sista sekunden. Nästa dag så händer det jag har drömt om. Wierd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag hade sett på en ryslig film ( kommer ej ihåg titeln) Så jag kunde knappt sova. Jag drömde om att jag gick ut till altanen på natten, men sedan såg jag några döda kroppar vid altanbordet. Jag gömde mig och fast sedan rös jag, sedan så vaknade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag brukar ofta drömma precis innan man har somnat på riktigt att jag går på en gräsmatta och kan bara titta ner. plötsligt kommer en liten kant som jag ALLTID ramlar ner för. Å då rycker jag till all världens och blir lika irrterad varje gång. samma med mig, det e konstigt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.