Ceto Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Min är Ronaldinho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Min är Ronaldinho åh f*n är han din? Får jag låna? :P den jag tycker är bäst är Thierry Henry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Zlatan är bäst när han är i toppform men annars Ronaldinho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag tycker Thierry Henry är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Min favoritspelare är Kaká. Svårt att säga vem som är bäst i världen för Ronaldiniho är ju t.e.x bra som anfallare men hade aldrig funkat som back. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ronaldinho äger mer än therri henry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag och mina tåfjuttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) onödigt inlägg håll dig till ämnet :angry: Redigerat 19 Maj 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Det borde vara Ronaldinho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Min bästa fotbollsspelare är mig själv trots mina tåfjuttar. Jag har ingen annan fotbollsspelare i min ägo. Med tanke på att Ronaldinho är din bästa fotbollsspelare så måste du vara Ronaldinho, eh? Eller har du köpt honom på eBay eller woot. Kände bara för att dissa dig totalt. Sorryz. And. G00DNiGhT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Zlatan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Roberto Carlos är ju favoriten, men sen tycker jag att typ alla i Real Madrid är bra, bl.a Ronaldo, Robinho, Zidane ( som slutade nyligen :( ), Beckham med många andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg