Autobahn Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Jag söker ett enkelt program där man kan schema lägga sin vardag. Det enda kravet är att det ska fungera smidigt och att all data läggs i någon slags tabell. Annars är det upp till er. / Rasmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Excel kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Nu är det så att jag inte orkar betala hela office-paketet för att få ett program. Och jag har ingen ettig förklaring, men jag gillar inte Excel särkilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ladda ner open office, det är ett liknande officepaket som är gratis och har open source. Det finns en motsvarighet till excel i paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jag söker ett enkelt program där man kan schema lägga sin vardag. Det enda kravet är att det ska fungera smidigt och att all data läggs i någon slags tabell. Annars är det upp till er. / Rasmus / Gå in På PC tidningen! och MailaxD för INFO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) Ladda ner open office, det är ett liknande officepaket som är gratis och har open source. Det finns en motsvarighet till excel i paketet. Jag vill riktigt inte fylla i en tabell för att shemalägga ett shema, utan använda mig av olika formulär på något konstigt sätt :) ... Redigerat 18 Maj 2006 av Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rookz Skrivet 26 November 2018 Rapport Dela Skrivet 26 November 2018 Utöver Excell finns det också några gratis webbaserade schemaprogram som är kostnadsfria och smidiga att användaSkulle bl.a. rekommendera detta schemaprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 Jag håller med Rookz, Excel är jättebra. Gör det inte krångligare än det behöver vara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.