Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jo, han la sig ju ner bara :P Barca vann rätt visst. Tycker att utvisningen på Jens Lehmann var lite hård, även fast jag hejar på Barca. Han skulle låtit spelet gå vidare, för Guily(visst var det han?)gjorde ju mål. Fusion: Arsenal punktmarkerade ju Ronaldinho hela matchen nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 @CJ: Jag vet att domaren bestämmde det, men alla Barca-spelarna höll upp handen och menade att dom ville att Jens Lehman skulle få kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Dem ville säkert att han skulle få rött och dem skulle få mål ... -.- Trollungen, självklart så ska dem markera en spelare som Ronaldinho. Gör man inte det, då ligger man risigt till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag tycker också att Arsenal skulle ha vunnit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Tycket det var mycket bra att Barcelona vann ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Barcelona var det bättre laget. Men egentligen hejar jag på Arsenal, fast Barcelona var helt överlägsna. Men Arsenal spelade bra med 10 man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Men en man gör väl inte så himla mycket? om man bara spelar 2 mot 2 och en blir utvisad då är det 2 mot 1 helt plötsligt,då är det ju självklart men om det är 100 mot 99 märker man ju inget, jag tycker inte att det gör så mycket iaf. Redigerat 7 Juni 2006 av Anden34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Men en man gör väl inte så himla mycket? om man bara spelar 2 mot 2 och en blir utvisad då är det 2 mot 1 helt plötsligt,då är det ju självklart men om det är 100 mot 99 märker man ju inget, jag tycker inte att det gör så mycket iaf. en man gör jättemycket: Större ytor förmotståndaren, alltid 1 man fler, laget med en man mindre måste vara mer defensivt alltså mer boll till 1 man fler laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Såklart om du tar ett exempel som 100 personer i ett lag, men även det skulle förändra mycket eftersom varje spelare gör otroligt mycket för sitt lag. Dessutom skulle det inte få plats med 100 spelare på en plan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Båda lagen spelade en otroligt bra match vilket gör frågan väldigt svår, men själv så anser jag att Barcelona var snäppet bättre vilket resulterade vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Så Barcelona vann, lite orättvist enligt mig Arsenal var bättre trots en man mindre nästan hela matchen. Barca vann med 2-1 efter mål av Eto'o(76 min) och beletti(81 min) i slutet på andra. Arsenal tog ledningen genom Sol Cambells (37 min) första Champions league mål någonsin. Arsenals Målvakt Jens Lehmann utvisad, frilägesutvisning (mot Eto'o tror jag) i 18 spelminuten. Det är lite konstigt att säga att Arsenal "borde" ha vunnit, nu vann Barcelona och så var det med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Bra att Barcelona vann. Jag har aldrig gillat Arsenal. Har aldrig gillat ett lag från Premiar league. Henry får Arsenal igång alltid. Det är ju han som öppnar målchanser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.