Brynjard Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Är du trött på sega zombiesar som bara passérar förbi lite å och då? Vill du kunna tortera zombiesar i stil med Postal 2? Då är Dead Rising någonting för dig! Den 28 September så släpper Capcom - Dead Rising till Xbox 360 och Xbox Live! Trailer: http://images.webhallen.com/files/t_deadri...x360_e35_hd.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ska det här va en nyhet eller? jag såg spelet första gången i juli förra året <_< . men det verkar för j*vla grovt, ska lätt köpa det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Vaför skriver du det här? och inte på Nyheter? :P Fast, jaa verkar va as coolt! :D har hört att när man spelar det kommer man kunna möta 10.000Fiender, SAMTIDIGT! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Naa det kommer inte slå resident evil, det är typ omöjligt. Men det lär bli ett grymt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 det kommer visst slå resident evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) det kommer visst slå resident evil Och du har ju såklart spelat hela spelet? Redigerat 25 Maj 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 vet du varför han inte skrev det i nyheter, för att det inte är en för riktiga gamers. klart man ska ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) Det ser jävligt grymt ut och det verkar vara bättre än Resident Evil Redigerat 26 Maj 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Enligt min åsikt, ser det här spelet ut som det fulaste,töntigaste spel i hela vida världen. Grafiken ser verkligen inte ut som revolutionerande. 360 ska kunna mycket bättre. mycket sunkig grafik. Och huvudpersonen ser helt nerknarkad ut, fetis med tjock näsa. Varför ska man ens skaffa 360? Det undrar jag också. Om ni tror att det här kommer slå resident evil så går NI också på knark. Det här är inte ens samma spelstil som resident evil, det här är jäkla hack n slash med en fetis. Ser inte ut att vara någon som helst story, zombies kommer upp från ingenstans rakt in i ett köpcenter. Inte ens kusligt, bara jädrans komiskt. Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brynjard Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Enligt min åsikt, ser det här spelet ut som det fulaste,töntigaste spel i hela vida världen. Grafiken ser verkligen inte ut som revolutionerande. 360 ska kunna mycket bättre. mycket sunkig grafik. Och huvudpersonen ser helt nerknarkad ut, fetis med tjock näsa. Varför ska man ens skaffa 360? Det undrar jag också. Om ni tror att det här kommer slå resident evil så går NI också på knark. Det här är inte ens samma spelstil som resident evil, det här är jäkla hack n slash med en fetis. Ser inte ut att vara någon som helst story, zombies kommer upp från ingenstans rakt in i ett köpcenter. Inte ens kusligt, bara jädrans komiskt. Tack för mig Jag ser inte ner på din kritiska sida. Allting i hela spel världen behöver inte ha den bästa grafiken i spelens historia bara för att man skall kunna spela det. Underhållningsvåld och Hack`n slasch är riktigt j*vla roligt. Mer meningslös våld åt världen tack! Misantropiska bajshuvuden och en lokalisering till tarmar och substanser i en 2D-värld full av zombies som skall tillbaka till underjorden än en gång fast på ett brutalare sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 men gör ett bättre spel själv då magiskabarnet, sluta klaga, om du inte kan göra bättre själv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Men orka att ni klagar på en för att han inte gillar samma spel som ni.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.