SFrisk Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Coolt spel, V Ä L D I G T likt state of emergency, SPLAT SPLAT och SPLAT, Coolt, Men en story skulle inte sitta fel va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Det märks att du inte lirat RE4 ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 men gör ett bättre spel själv då magiskabarnet, sluta klaga, om du inte kan göra bättre själv <_< Vadå klaga? Jag får framföra mina åsikter hur mycket jag vill. Gillar jag inte spelet så skriver jag att jag inte gillar det, och varför jag inte gillar det. JEZUS..... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Va onödiga ni två e. sluta klaga på varran. alla har rätt att säga sin åsikt utan att nån annan ska få damp för det. Min åsikt. Detta spel verkar vara jäkligt grym. mycket zombies. och köra över zombies med en gräsklippare var det bästa jag sett hitils :D Grymt spel. Redigerat 8 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Coolt spel, V Ä L D I G T likt state of emergency, SPLAT SPLAT och SPLAT, Coolt, Men en story skulle inte sitta fel va?! Vem har sagt att det inte finns en story?!? hur mycket har dom avslöjat, en trailer? omfg... sen så är ju t.ex Resident evils 4 story inte så där... jätte bra? eller hur låter det när man säger "Leon åk till spanien och leta efter USA president dotter!" ja det låte inte bra men spelet äger än då. Okej jag tycker du själv med lite erfarenhet av spelet, men jag tror att Resident evil 4 som jag kan väldigt bra är kanse 5 gånger bättre. P.S Fy f*n va ful han va på trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 PcGamer har skrivit om Dead Rising och det ser verkligen underhållande ut. Att döda zombies, som är besatta av att döda just dig. Bäst story ever! Oerhört bra grafik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.