Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Hallo. Behöver lite tips om bra filmer man kan se på. Parodi eller någon slags humor ska det va. Ingen j*vla Scary movie skit eller så. Riktiga filmer som man kan skratta åt. Även några andra bra filmer man kan se på när man sitter och myser med 5 andra tjejer. ;D Tacksam för svar. //Row Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Den bästa sommaren är en sjukt bra film faktiskt. Två sommarbarn som får bo hos en begravningsentrepenör som är helt emot precis allt som finns och otroligt pessimistisk men det gör den så otroligt kul. Nine months är ännu en rätt bra klassiker. Ett par som ska skaffa barn, många förberedelser och rätt kul saker som händer på vägen dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jo. ^_^ Den Bästa Sommaren har jag sett. Men Nine Months ska jag kolla upp. Tack för ett svar iaf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Waynes World!, helt sjukt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Cabin Fever är en bra skräck/komedi som jag tycker om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Waynes World!, helt sjukt skoj Tack! Herregud att jag var nära på att glömma den. :D Älskar den filmen! Tvåan också för den delen. Den blir bra att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Ohyeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 the longest yard är omåttligt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Me Myself & Irene Min favorit med Jim Carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Austin Powers? Trist enligt mig, men, men. Cableguy elr. Cable Guy? Jim Carrey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Rosa Parntern(nyaste)är jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Som alltid när det gäller komedi filmer så är några klara mästerverk: Melbrooks: Dracula dead and lovin it (det våras för Dracula) Spaceballs (det våras för rymden) En annan given komedi är Top Secret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.