Hoppa till innehåll

Kör Ni Lagligt..??  

104 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Ja jag kör väl lagligt på NASCAR 98 åker mot motsathåll och försöker sabba mina motståndares bilar tills dom går sönder och dom försvinner :cool:

Redigerat av Mini_Sweety
Skrivet

Orkar verkligen inte lägga ner en j*vlars massa tid med att skaffa en bil och sedan förstöra den, så nej, jag kör nog rättså lagligt. Det betyder dock inte att jag endast kör på grönt... och ibland så åker en snubbe eller flicka under bilen. :unsure:

Skrivet

Jag kör nog mest lagligt på GTA spelen för att jag vill att de ska vara som en film. :P Det ska vara så verkligt som möjligt, så jag brukar köra fint och lungt och om ja kör på nån börjar jag om XD

Skrivet

På GTA så kör jag fint ut från min garage. Men när jag ser en polis så spawnar jag en pansarvagn och river staden :)

Skrivet

På GTA så kör jag fint ut från min garage. Men när jag ser en polis så spawnar jag en pansarvagn och river staden :)

Från garaget :o det var långt..!!
Skrivet

mest olagligt

på simpsons hit n run kan man ju typ inte köra lagligt och nfsu 2 kör man ju olagligt och på... eller man kör ju olagligt på alla spel :rambo: annars e det ju inget kul!

(på burn out så kör jag lagligt) INTE! hahahah (gud va jag e tråkig :ph34r: )

Skrivet

Spela som om du är en bot som kör.

Master_Adi, jag har många garager ;)

• Skapa ny...