Needbananas Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 hur fiskar man jag får inget napp :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 1. Hitta en fisk skugga. 2. Försök att sikta framför fisken. 3. Fisken ska få syn på vad-det-nu-heter och nafsa på den. 4a. När vad-det-nu-heter plumsar under vattnet tryck på A eller: 4b. Blunda och koncentrera dina öron på ett plumsande ljud och tryck på A när du hör ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 1. Hitta en fisk skugga. 2. Försök att sikta framför fisken. 3. Fisken ska få syn på vad-det-nu-heter och nafsa på den. 4a. När vad-det-nu-heter plumsar under vattnet tryck på A eller: 4b. Blunda och koncentrera dina öron på ett plumsande ljud och tryck på A när du hör ett. var finns det fisk skuggor då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 i vattnet så klart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 lite här och där...du kommer att förstå när du ser dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 lite här och där...du kommer att förstå när du ser dom ja nu förstår jag :) men det kommer ju aldrig nån fisk skugga :( jag får leta efter en fisk skugga ungefär 5-15 minuter men sen flyr den bara, jag har fått en fisk men bara EN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 lite här och där...du kommer att förstå när du ser dom Ur fiskens perspektiv:Ro, ro, ro din-*vattnet skakar* Vad är det?! *skakandet kommer närmare* OMG EN MÄNNISKA! *flyr* nån annan: Kom tillbaka fiskis! Så du ska INTE springa nära fiskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 lite här och där...du kommer att förstå när du ser dom håller helt klart med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 du ska gå till fisken, när det nappar tryck på A eller toutcha skärmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg