Spaghettin Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag vill att HAN ska lära mej allt om skogen innan jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Göra världens bästa mmorpg spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Min dröm är att bli Moderator här på fuska.se.. sweet... ähum hur tänker du? allvarligt eller skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Vara med i Guiness World Records som en utav de mest mediaproduktiva skådespelarna i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Min dröm är att bli Moderator här på fuska.se.. sweet... Är det för att du vill leka med varningsfunktionen eller så tror du att du får någon slags respekt för det? Att bli mod kräver bra Svenska, och att vara seriös på forumet. Kunna reglerna utmärkt! Och att Admin kollar igenom vem som passar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag vill fortfarande ha världsherravälde. Skall jag vara mer realistisk så vill jag bli advokat eller lottomiljonär :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag vill bara bli hockeyproffs och bli ihop med enligt mej världens snyggaste tjej. båda sakerna har jag insett att jag aldrig kommer att lyckas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag vill bli musiker, skicklig nog att kunna leva på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag vill bli regisör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag skulle vilja bli varuhuschef eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag vill bli smal. :P Skojjar bara, jag vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Leva längre,Bli judoproffs Några miljoner saker till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.