ajar Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tror att Nintendo kommer göra dundersuccé med de nya kontrollerna. Speciellt rörelsedetektor-biten verkar lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Tror jag också :) Jag tänker iallafall köpa Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det tänker jag också. Den är förvånadsvärt billig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Tycker den påminner om min TV-kontroll :visslar: Den ser inte så skön ut men den ser grymm ut Hmm...Kanske....3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Har du egentligen läst om kontrollen Gold Pidgey? Den har rörelsedektektorer och högtalare. Wii-kontrollen kommer bli den bästa handkontrollen till en konsoll någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 De kommer äga alla andra ;) Eller kanske inte Gamecubes. Man kommer att kunna koppla in Gamecube's kontroller i den. :) Det stod i alla fall i tidningen Gamereactor. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Japp, det skulle tydligen finnas fyra uttag för Gamecube kontroller bakom en dold motorhuvs-liknande lucka i konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Wii kommer äga över allt!! Men jag undrar om nintendo sony och microsoft kommer i framtiden kommer konqurera om den sortens kontroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Kanske Microsoft, men jag tvivlar på att Sony kommer att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Det är möjligt, men den här kontrollen kanske inte överlever så länge man vill! :unsure: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Visst är jag också väldigt uppspelt över Wii, men inte kan jag säga att den kommer vara deras bästa konsol när man inte har sett den in-action. Samt att de kommer antagligen göra en ny konsol senare som kan vara ännu bättre än det vi har nu (VR kanske?). Kontrollen är inte allt, jag är mer sugen på att se hur kontrollen kommer att fungera med spel som redan finns, eftersom jag anser att de är otroligt bra serier som finns till GC nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag tippar på att den kommer fungera bra efter lite träning, practice make perfect. :) Och det är nog möjligt att både Microsoft och Sony härmar, de tre giganterna gör ju det av varandra hela tiden, det är dock bra att Wii kommer bli billigast(tror jag i alla fall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.