Hoppa till innehåll

Konstiga Saker Du/din Klass Har Gjort


pho

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

det sista busiga jag gorde innan sommarlovet var att smygöppna förnstret till datasalen när ingen lärare såg. sen klättrade jag uppför en 2 meters vägg och smög in genom fönstret och skolkade där i 2 timmar. satt vid datorn :D

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst TheCow

i 4:an hade vi en kille som var galen han gjorde massa galna saker. Han sparkade en fröken i benet så det började blöda bara för att en ska att han fjärta.

 

Och när vi spelade bingo så var den en som fick bingo och vann två sudigum och då blev han så arg att han åt upp bingo pappret.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Max93: Jag misstänker att han lider av syndromen: "Dålig fucking uppfostran"?

 

Jag blev jävligt skraj en gång när alla skulle samlas i teatern (vi har en teater i skolan, där vi är när det är nåt viktigt) Och då började alla lärare komma in och alla killar var utklädda till tjejer, och alla hade konstiga kläder och pappkartonger på huvudet och dansade. Jävligt sjukt, blev rädd xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, var ska man börja nånstans? Min klass är helt utflippad

 

När vi var i datasalen en gång hade min polare glömt sitt lösenord. Så han bara skrev in nåt kladd typ femhundra gånger..... helt plötsligt dog alla datorer samtidigt.....

 

I början av åttan stod vår svenska lärare ut med oss i två lektioner, sen kom hon aldrig mer tillbaka. P.g.a. det blev vi tvugna att lyssna på rektorns skitsnack i en timme eller två

 

Vi fick gympaläraren att gråta en gång, hon slutade efter jullovet.... det gjorde musikläraren också....

 

Innan jullovet börjar ska alltid rektorn stå och babbla i en kvart, men förra året gick alla hem istället för att lyssna på honom

 

kommer inte på nåt mer just nu, men det är bara en liten av allt det sjuka min klass gjorde i åttan

 

EDIT: Jag kom just på att vi tog reda på hur många som fick plats inne på toan.... det blev 17 pers. Man blev helt mosad, för att toaletterna på vår skola är inte särskilt stora (typ 1m breda och 1,5m långa)

Redigerat av Simple_Plan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheCow

Max93: Jag misstänker att han lider av syndromen: "Dålig fucking uppfostran"?

 

Jag blev jävligt skraj en gång när alla skulle samlas i teatern (vi har en teater i skolan, där vi är när det är nåt viktigt) Och då började alla lärare komma in och alla killar var utklädda till tjejer, och alla hade konstiga kläder och pappkartonger på huvudet och dansade. Jävligt sjukt, blev rädd xD

 

haha kul. en gång så attackerade vi en annan skola med snöbollar Redigerat av Max93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...