Putside Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Och här stod det ingenting nej, men jag antar att du vill ha ett program man kan göra avatarer i, jag rekomenderar Photoshop elr Paint shop pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag hade skrivt, men det blev konstigt, jag hade skrivit något liknande dethär: Jag letar efter ett program där man kan gör snygga Avatars, någon som vet ett bra program till det? Blir Sk*t glad om ni kommer med förslag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 photoshop,paintshop pro eller gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Poser, för 3d avtarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Cinema 4D, för 3D-avatarer.. Fungerar dock inte som Photoshop, Paintshop Pro, GIMP med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 gimp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Gimp, Adobe Photoshop och ibland Paint om man är duktig att hantera Paint. Redigerat 5 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Adobe Photoshop CS2 är det mest kraftfulla och avancerade till avatars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.